0% Complete
صفحه اصلی
/
ورود به سیستم
/
سوالات متداول
/
تماس با ما
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی محاسبات توزیعی و پردازش داده های بزرگ
بررسی نگرش ها نسبت به تجارت اجتماعی (مورد کاربردی: پرسنل آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک استان اصفهان)
Survey of Attitudes Towards Social Commerce (Case Study: Education Personnel of Khorobiabank, Isfahan Province)
نویسندگان :
حسین کاردان مقدم ( دانشگاه صنعتی بیرجند ) , محسن مستقیمی ( دانشگاه صنعتی بیرجند ) , محمدصادق نوابی ( دانشگاه بیرجند )
کلید واژه ها :
تجارت الکترونیک،فناوری اطلاعات،خرید آنلاین،تجارت اجتماعی
چکیده مقاله :
تجارت اجتماعی به دنبال ظهور رسانه های اجتماعی بوجود آمده است. طی سال های اخیر، تجارت اجتماعی با سرعت بالایی به عنوان یک حوزه ی جدید و متمرکز در کنار تجارت الکترونیک برای بسیاری از محققان محبوبیت یافته است. امروزه شرکتها و سازمانها بوسیله فضای مجازی و اینترنت توانایی آن را پیدا کرده اند تا به صورت مستقیم با مصرف کنندگان تعامل برقرار کرده و محصولات و خدماتشان را با قیمتهای پایین ارائه نمایند. به منظور تحلیل پدیده ی تجارت اجتماعی، محققان درصدد یافتن عواملی که بر تجارت اجتماعی تاثیر می گذارند و باعث بهبود آن می شوند، هستند. در این پژوهش به بررسی نگرش ها نسبت به تجارت اجتماعی در پرسنل آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک در استان اصفهان پرداخته شده است که هدف آن درک رابطه ی بین عوامل موثر در تجارت اجتماعی و قصد خرید مصرف کنندگان و بررسی چالش های آن است. در واقع این پژوهش با استفاده از بکارگیری قابلیت های شبکه های اجتماعی و مدنظر قراردادن مهمترین فاکتورهای موثر در تجارت اجتماعی در پرسنل آموزش و پرورش الگویی از آن را بدست آورده که منجر به افزایش فعالیت بازاریابی و فروش خواهد شد.
لیست مقالات این رویداد
Samin Hamayesh